Förskolepremiär

Joel har idag gjort sista dagen på inskolningen på förskolan! Vilken stor kille vi har! Allt har gått jättebra. Han har ju aldrig varit rädd för människor och tyr sig fort till andra vuxna så det känns ju skönt såklart. Han tycker det är så roligt! Han kommer vara där 15 timmar till att börja med. Känns alldeles lagom! Då hinner jag jobba mina timmar och Emanuel hinner göra en del även fast han är med isak. 
 
Har jag förresten skrivit att jag fått jobb? 😃 Jag har börjat jobba 25% på Svevia. Är så roligt att få komma iväg och göra något helt annat ett par timmar. Blir troligtvis lite mer framöver då Isak äter bättre med mat.
 
Jag kämpar på med att ge Isak smakportioner. Han är väldigt intresserad men jag har blivit lite mer försiktig efter att han förra veckan kräktes ordentligt. Vi tar det försiktigt. Jobbar nu på att han ska ta flaska och börja äta välling! Tror det skulle göra under på nätterna ifall han åt mer! Just nu är jag vaken ungefär varannan timme...
 
Imorgon ska vi på bröllop och ikväll är vi hos mamma och pappa för att se OS-final i damernas fotboll! Heja Sverige! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0