Isak 6 månader

Tänka sig!
Han är ett halvt år gammal! Vilken grej!
Han sover halvknepigt. Vaknar lätt och äter sig till sömns vilket då innebär att mamman ska vara vaken x antal gånger per natt. Tror det kommer ordna till sig bättre när jag slutar amma. Men det blir inte än så jag håller ut! Det är ju tur att han är söt. 
 
Han kan sitta! Törs väl inte sätta honom på ett stengolv och släppa honom direkt, men stunderna då han helt håller balansen själv blir längre och längre. Han skrattar, är kittlig, drar sig snabbt fram på golvet och väldigt nyfiken på omvärlden. Snurrar och far åt alla håll (han har landat i diskhon ett par gånger när det ska bytas blöja...) och blir mycket irriterad då han inte får som han vill. Just nu alltså då han inte når den leksak han siktat in sig på. Han älskar storebror. Skiner upp som en sol varje gång Joel är i närheten. Joel busar gärna med honom och det är fantastiskt att få se på!
 
Isak äter nu litegrann varje måltid och hittills så slukar han allt jag erbjuder. Känns väldigt skönt! Ska börja så smått med välling och hoppas på succé även där ;) 
 
Lilla älskling.
Om du bara visste hur det känns i mitt hjärta då du ler mot mig eller somnar tungt i min famn.
Älskade Isak, du är underbar! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0