Våra pojkar

Joel har hunnit bli 2 år och 2 månader. Han har blivit tvärlång och i princip slutat med blöja! Wow! Fantastiskt!! En sensation! 👏🏼 Jag har ju liksom gått och oroat mig över det hela. Hur gör man egentligen för att få sitt barn att sluta med blöjan? Vi har ju försökt länge med att sätta honom på pottan efter måltider typ men det har liksom inte blivit något mer av deT. Så en dag bestämde jag mig för att han helt enkelt fick vara utan och jag fick tvätta kläder. Men så efter en stund så säger barnet: "Mamma, jojje kissnödig!" Va!?!?! har han ens hört ordet kissnödig förut? Så vi gick på pottan och jublade. Sen har det bara flutit på! Jag tar fortfarande på honom när vi är borta och på natten såklart men annars så är han utan och berättar när han behöver gå. Nummer 2 har varit lite läskigare men på ett par dagar var det inte heller något problem! Är så glad över det hela! 
 
Isak har vänt sig från mage till rygg många gånger nu och han vill allra helst stå upp. Stel som en pinne är han. Och så skrattar han. Som han skrattar alltså! Tänk att en liten unge kan vara så glad och sprida så mycket glädje i kring sig. 
 
Vi har två väldigt fina pojkar mannen och jag. Amen och tack!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0