Rhodos

Vi åkte på semester till Rhodos. Det var verkligen inte roligt. Så konstigt, men jag hade en rejäl oroskänsla i magen innan vi åkte. Samma kväll som vi kom fram fick Joel feber. 40 grader. Febern satt i HELA RESAN. HAN HADE FEBER I 7 DAGAR AV 7!?!?!? Sen eftersom han knappt varit sjuk i sitt liv, så var han väldigt sjuk. Visst blir man trött och slö och inte alls särskilt kry av feber, men Joel ville ingenting. Vi låg på vårat sunkiga hotellrum och tittade på tysk barntv. Så himla tråkigt! Jag hann vara ute en del med Isak, men han kräver ju skugga under sin vakna tid och därför kändes det bättre att vara inne allihopa mestadels. Usch, vi räknade ner dagarna tills vi skulle åka hem. Vi tog oss hem tack och lov. Sen åkte vi andra på viruset och har legat i en hel vecka.
 
Längesen jag var så sjuk. Och att vara så att man bara vill ligga under ett täcke och försvinna men måste ta hand om två halvkrassliga barn för mannen jobbar, det är inte kul. Sen att jag dessutom får sova kanske 4-5 timmar per natt, med max 1 timme i stöten gör ju inte direkt att man känner sig frisk fortare ;) Förstår inte vad det är med Isak. Han sover så dåligt så jag bli knäpp snart! Har väntat på tänder, men varken känner eller ser någonting. Han är liksom ständigt missnöjd, gnäller, skriker och vrider på sig hit och dit oavsett vad jag försöker med. Tidigare kunde jag amma honom och sedan var allt frid och fröjd. Nu duger ingenting.... Käre värld hoppas att den här perioden inte håller i sig så länge! 
 
Joel är nu äntligen piggare och gladare. Han har varit riktigt sjuk i två veckors tid drygt. Äntligen är mammas fina fina kille tillbaka som pratar, skrattar, busar och filurar på grejer. Ikväll sover han hos mormor och morfar. Tacksam <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0